11 nejlepších knih pro investice v roce 2018

Je třeba říci, že většina nejúspěšnějších lidí na světě jsou také nadšení a oddaní čtenáři. Totéž platí pro nejlukrativnější investory. Je dobře známo, že Warren Buffett v době, kdy začínal, četl 1 000 stránek denně a Charlie Munger si za svůj klíč k úspěchu připisuje svůj závazek číst..

Stručně řečeno, je opravdu důležité číst a učit se, abyste byli úspěšní, zejména pro nováčky v investování. Následující seznam obsahuje 11 investičních knih, které vám mohou pomoci na vaší nové obchodní cestě.

1. „Inteligentní investor: Definitivní kniha o investování do hodnoty“, Benjamin Graham

Najděte ji na Amazonu >> Kniha Inteligentní investor od Benjamina Grahama

Pokud se rozhodnete během svého života přečíst pouze jednu investiční knihu, nechte ji být mistrovským dílem Benjamina Grahama. Graham je obecně známý jako "Kmotr investování do hodnoty", a to z dobrého důvodu. Byl pravděpodobně nejvýznamnější a nejvlivnější osobností v investování 20. století a jeho kniha „The Intelligent Investor“ je docela pravděpodobně nejdůležitější investiční knihou, která kdy byla napsána..

2. „Eseje Warren Buffett: Lessons for Corporate America“, Warren Buffett, Lawrence Cunningham

Najděte ji na Amazonu >> Kniha Eseje Warrena Buffetta

Pokud si myslíme, že „Inteligentní investor“ je Bible pro hodnotné investory, pak eseje Warrena Buffetta musí být Novým zákonem. Warren Buffett je investiční a obchodní mistr a na toto téma píše eseje již více než 50 let. Díky kombinaci své geniality a zakotveného kouzla a charisma je vynikajícím pedagogem i mistrovským investorem. Mnoho esejů je k dispozici online, ale kniha je sestavuje do jednoho praktického svazku.

Lidé si také přečetli: Chtěli byste tipy od někoho, kdo má hodnotu 88 miliard dolarů?

3. „Value Investing: From Graham to Buffett and Beyond“, Bruce Greenwald, Jude Kahn, Paul Sonkin, Michael van Biema

Najděte ji na Amazonu >> hodnotná investiční kniha

Bruce Greenwald je nejvýznamnějším profesorem na katedře financí na Kolumbijské univerzitě v USA a je znám jako jeden z vedoucích představitelů moderní doby ve světě investování. Tato kniha nabízí ucelený přehled o světě hodnotového investování, který zahrnuje obecné techniky používané v hodnotovém investování, stejně jako podrobné profily nejprosperujících hodnotových investorů, včetně Mario Gabelli a Warren Buffett..

4. „Akcie z dlouhodobého hlediska: Definitivní průvodce návratností na finančním trhu & Dlouhodobé investiční strategie “, Jeremy Siegel

Najděte ji na Amazonu >> zásoby pro dlouhodobou knihu siegel

Jeremy Siegel je známý jako "Čaroděj z Whartonu", kde vyučuje více než 45 let. Jeho kniha „Akcie na dlouhou dobu“ je údajně Biblí pro investory kupující a držející. Kniha představuje přesvědčivý argument a uvádí, že akcie jsou ve skutečnosti nejbezpečnější dlouhodobou investicí po zohlednění inflace. Navrhuje, aby většina lidí byla pasivními a dlouhodobými investory do akcií.

Také by se vám mohlo líbit: 7 akcií, které vám v roce 2018 mohou udělat miliony

5. „Malá kniha o investování zdravého rozumu: jediný způsob, jak zaručit spravedlivý podíl na výnosech z akciového trhu“, John C. Bogle

Najděte ji na Amazonu >> malá kniha zdravého rozumu investující john bogle

Velkou součástí investování je zdravý rozum a výhru vyprodukuje pouze rozmanité portfolio dlouhodobě držených akcií. Teoreticky je pokus porazit akciový trh hra, ve které musí existovat poražený pro každého vítěze, ale po odečtení podstatných nákladů se stává hrou poraženého. John C. Bogle založil skupinu Vanguard Group a vytvořil první indexový fond na světě. Tato kniha je jedním z hlavních doporučení Warrena Buffetta. Ve skutečnosti se dvojice původně spojila přes jejich společnou půdu bubnujících obleků a jejich přátelství od té doby vzkvétalo.

6. „Buffettologie: Dříve nevysvětlitelné techniky, díky nimž se Warren Buffett stal nejslavnějším investorem na světě“, Mary Buffet, David Clark

Najděte ji na Amazonu >> bufetová kniha

Mary Buffet, bývalá snacha Warrena, poskytuje ve své knize „Buffettology“ vynikající úvod k investičnímu přístupu maestra. Nabízí podrobné profily a analyzuje 54 tzv "Buffettské společnosti". Jedním z vrcholů je kvalitativní analýza Buffettova investičního stylu, ačkoli matematické kapitoly nemusí být pro některé tak užitečné.

Nenechte si ujít: Top 21 nejbohatších lidí na světě pro rok 2018

7. „Jeden na Wall Street: Jak využít to, co už víte, k vydělávání peněz na trhu“, Peter Lynch

Najděte ji na Amazonu >> jeden na zeď ulice kniha Peter Lynch

Peter Lynch je jedním z nejlukrativnějších investorů všech dob – jeho fond Magellan měl v letech 1990-1997 průměrný roční výnos 29,2%. V této knize Lynch vysvětluje, jak může průměrný investor dobýt klady pomocí znalostí, které mají. Podle Lynche existují investiční příležitosti všude kolem nás. Od supermarketu po pracoviště narazíte na služby a produkty po celý den. Podle toho, které z nich jsou nejlepší, můžete identifikovat společnosti, do kterých chcete investovat, než je objeví profesionální analytici.

8. „Konkurenční strategie: techniky pro analýzu průmyslových odvětví a konkurence“, Michael Porter

Najděte ji na Amazonu >> kniha konkurenční strategie michael porter

Když navštěvujete obchodní školu, jednou z prvních věcí, které děláte, je studium Michaela Portera. Jeho kniha „Konkurenční strategie“ změnila způsob, jakým je obchodní strategie praktikována a vyučována po celém světě. Tato kniha nabízí úvod do jeho 5 sil, které pomohou investorům analyzovat průmyslová odvětví, která mají k dispozici. Představuje také 3 formy strategie společnosti, které jsou nízké náklady, diferenciace a zaměření.

9. „The Ascent of Money: a Financial History of the World“, Niall Ferguson

Najděte ji na Amazonu >> výstup na peněžní knihu Niall Ferguson

Niall Ferguson sleduje stopu peněz, aby vyprávěl velmi lidský příběh o vývoji našeho finančního systému. Vzniklo ve starověké Mezopotámii a vyvrcholilo v moderním světě, kterému říká Planet Finance. Ferguson předpokládá, že finanční historie je nezbytným základem celé historie, a tvrdí, že úvěr a dluh jsou stejně důležité jako každá technologická inovace, která pokročila v civilizaci. Jedná se o skvělý přehled o penězích jako o entitě a nabízí příjemný úvod do finančního světa.

10. „Myšlení, rychlé a pomalé“, Daniel Kahneman

Najděte ji na Amazonu >> myslet rychle a pomalu kniha Daniel Kahneman

Kahneman je profesorem na Princetonské univerzitě v oboru behaviorální a kognitivní psychologie. V roce 2002 získal Nobelovu cenu za ekonomii a tato kniha byla bestsellerem o předsudcích v poznání a heuristice. Kniha vysvětluje přirozené předsudky, které máme a které ovlivňují naše každodenní úsudky, včetně těch v investování. Pokud chcete prosperovat jako investor, je důležité, abyste si uvědomili své vlastní předsudky a tendence. Tato kniha je stejně fascinující, jako je nezbytná pro moderního investora.

11. „Milionář od vedle: Překvapivá tajemství bohatých Ameriky“, Thomas Stanley, William Danko

Najděte ji na Amazonu >> milionářská vedlejší kniha

Nejedná se o investiční knihu jako takovou, ale je to skvělý přínos pro každého, kdo hledá růst svého bohatství. Stanley a Daniel dávají přehled 7 společných rysů, které se znovu a znovu objevují u těch, kteří nashromáždili obrovské bohatství. V době, kdy knihu dokončíte, budete vědět, že zbohatnutí je výsledkem tvrdé práce, pilného spoření a života v (nebo pod) vašimi prostředky. Podle knihy jsou věci jako dědičnost, pokročilé stupně a dokonce i inteligence ve skutečnosti méně důležité.

Lidé si také přečetli: Mohla by to být nejvyhledávanější kniha o finančním vzdělávání?

Pokud jste si rádi přečetli tento článek z Trading Education, dejte mu lajk a sdílejte ho s kýmkoli jiným, o kterém si myslíte, že by mohl být zajímavý.