Top 5 nejlepších investičních knih

"Čím více toho přečtete, tím více věcí budete vědět. Čím více se naučíte, tím více míst navštívíte. ??"

– Dr. Seuss, umím číst se zavřenýma očima!

… a možná tím více peněz vyděláte, když čtete knihy, které mohou změnit váš život, práci nebo hru. Většina úspěšných lidí ráda čte o jejich podnikání, jejich vášni a životě. Úspěšní investoři se nijak neliší.

Stručně řečeno, je důležité naučit se být úspěšným a čtení je zásadním prvkem tohoto učení, a to platí pro ty, kteří mají zkušenosti nebo kteří začínají hodnotit investování nebo hodnotné investiční knihy.

Tady v Obchodní vzdělávání, mysleli jsme si, že sestavíme seznam knih, které vám poskytnou nejlepší platformu pro investiční úspěch. Jedná se o klasiku v oboru a každý, kdo má zájem maximalizovat své výnosy nebo se naučit, jak se stát úspěšným investorem v oblasti hodnoty, by si je měl dostat pod opasek, jakmile bude schopen.

"Vzdělání hodnotového investora: Moje transformační snaha o bohatství, moudrost a osvícení" Guy Spier

Vzdělávání hodnotového investora Guy Spier

Najděte ji na Amazonu >>

Jedno ze základních čtení, které pomáhá vytvářet a rozvíjet správný přístup a úspěšné myšlení, aby se stal investorem efektivní hodnoty. Nemusí poskytovat všechny technické podrobnosti, které poskytují jiné knihy, ale jeho zaměření na behaviorální prvky investování ukazuje, jak jsou tyto klíčové pro úspěch. Kniha také obsahuje Spier’s Tools of Investing, nástroj pro úspěšnou investici, který vytvořil, aby zdokonalil svůj vlastní investiční systém. Existuje několik společných pravidel, jako je "přestat kontrolovat cenu akcií" a "nemluvte s vedením a ostatními méně známými". Kniha, kterou by si měli přečíst všichni v této oblasti.

Viz také: Jak uvažovat jako investiční guru?

"Umění hodnotného investování: Jak nejlepší světoví investoři porazili trh" John Heins a Whitney Tilson

The Art of Value Investing od John Heins a Whitney Tilson

Najděte ji na Amazonu >>

Vytvořeno z rozhovorů s globálně úspěšnými hodnotnými investory, "Umění hodnotného investování" poskytuje odpovědi na klíčové otázky, které by si měl klást každý, kdo se zajímá o investování do hodnoty. Otázky jako: Jaké jsou neefektivnosti trhu, které musím využít? Jaké je moje geografické zaměření? Jaké metodiky mám použít? Jedná se o vynikající zdroj pro nového nebo časem poskytovaného investora. První z nich objeví spolehlivého průvodce vytvořením vítězné investiční strategie; druhý se bude těšit z výzev některých velmi úspěšných vrstevníků a bude z nich těžit.

"Analýza zabezpečení: šesté vydání" Benjamin Graham a David Dodd, předmluva Warren Buffett

Analýza zabezpečení: šesté vydání Warren Buffett

Najděte ji na Amazonu >>

"Plán investování, který nyní sleduji 57 let". Tento výňatek je převzat z předmluvy Warrena E. Buffetta – docela silné doporučení pro tuto knihu. Každý, kdo pilně čte tuto knihu, si uvědomí, že i když by to bylo považováno za starou učebnici, stále jde o definitivní dílo, které poskytuje relevantní sadu nástrojů pro současného investora. Vydání z roku 1940 "Analýza zabezpečení" je bible hodnotového investování. McGraw-Hill pokračuje ve své ctěné tradici tímto šestým vydáním, které poslouží jako měřítko pro další generaci hodnotných investorů.

Lidé si také přečetli: 5 chytrých způsobů, jak investovat 1 000 $

"Manuál nápadů: Osvědčený rámec pro hledání investic s nejlepší hodnotou" John Mihaljevic

Manuál nápadů od Johna Mihaljeviče

Najděte ji na Amazonu >>

Nezbytný zdroj průkopnického výzkumu a nápadů od některých předních světových investičních společností a peněžních manažerů, "Manuál nápadů" se může pochlubit seznamem předplatitelů, který zní jako kdo je kdo s vysokými financemi a sám sebe popisuje jako "nálevka" pro nejlepší světové manažery peněz. Patří mezi ně Joel Greenblatt a Guy Spier a John Mihaljevic poprvé odkrývá rámec, který stojí za snahou této elitní skupiny o nevyužité investiční nápady..

"Investor Dhandho: Metoda hodnoty s nízkým rizikem pro vysoké výnosy" podle Mohnish Pabrai

Investor Dhandho od Mohnish Pabrai

Najděte ji na Amazonu >>

Mohnish Pabrai je indicko-americký podnikatel a investor, který vytvořil partnerství po vzoru Warrena Buffetta v 50. letech. Tento partnerský fond porazil S&P 500 se vrací důsledně od svého vzniku. Hlavní myšlenkou této knihy je, že vysoké výnosy z obchodních investic musí existovat společně s vysoce rizikovými příležitostmi. Něco, co nám mnoho akademiků říká už roky, a něco, s čím by se jeden Warren Buffet shodoval. Pabrai v knize připouští, že je tak trochu "cloner", a mohl udělat mnohem horší (ve skutečnosti si vedl velmi dobře) než klonování Buffeta.

Mohlo by se vám také líbit: 5 úspěšných podnikatelů, kteří s ničím nezačali a co se dozvíte z jejich příběhů

Pokud jste si rádi přečetli tento článek z Trading Education, dejte mu lajk a sdílejte ho s kýmkoli, o kom si myslíte, že by mohl být zajímavý..